wtorek, 31 maja 2011

ZAZDROŚĆ ????

Oglądam cudze blogi i zazdroszczę wszystkim blogerkom, że mają czas i ochotę na ciagłe pisanie postów ,wstawianie zdjęć , a najbardziej tego , że mają permanentną ochotę na tworzenie nowości.Ja mam głowę pełną pomysłów , ale na pomysłach się kończy.Zastanawiam się ciągle, dlaczego nie mam czasu na dopracowanie moich pomysłów do końca.Myślałam , że tylko jesienią i zimą cierpi się na depresję.A ostatnio stwierdziłam ,że zapadam na depresję wiosenną, która przekształca się w depresję letnią.Okropność!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 komentarze:

  1. wygoń tą depresję, niech sobie idzie gdzie pieprz rośnie, a ty kochana głowa do góry i oddaj się pasji tworzenia :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam motto ..jeśli nie teraz to kiedy? ...No właśnie kiedy przeczytałam Twój profil to tak jakbym siebie widziała dlatego na wcześniej zadane pytanie odpowiadam sobie teraz.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkowo weszłam na bloga i niespodzianka - ktoś tu jednak zagląda czasem.Wielkie dzięki.Pozdrawiam

      Usuń